måndag 3 oktober 2016

Simma, sam, summit.

Jag har varit lite dålig på att uppdatera här. Har inte riktigt tid att skriva så mycket ikväll heller, men jag måste ju berätta för er att jag har varit och simmat 1000 meter, i simhallen.

Jag började vid skylten "Motionssim" men det gick oerhört långsamt, så jag flyttade över till "snabbsim". Efter ett tag kom det två äldre damer in i "min" fålla och de tyckte att det var bättre att simma bredvid varandra och småprata än att faktiskt simma, så när banan bredvid fylldes på med fyra riktugt snabba killar kände jag mig ivägen och flyttade över till "lek" där det bara var en annan person som simmade (och ingen som lekte)... Det var skönt och tevligt. Jag fick kramp i vaderna när jag skulle upp ur bassängen. Det var lite oväntat tyckte jag... Satt en stund i bastun efteråt. Det var härligt! Det blir minsann fler gånger!

Och så har jag börjat spana efter en crawlkurs. Fortsättning följer. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar