tisdag 31 januari 2017

Ditt och datt

I januari klockar jag in 14 träningspass. Jag förstår inte hur det har gått till. Jag tycker inte att jag har tränat alls... Men träningsappen visar yoga, simning, längdskidor och styrketräning. Plus en joggingrunda. Uppenbarligen tränar jag mer än jag tror. Lite skönt att kunna konstatera att det nog har blivit en vana som jag bara gör.




Crawlkurs idag igen. Vi andades. Jag invigde min näsklämma och badmössa. Vilken skillnad näsklämman gjorde på drunkningskänslan!! Det kändes knappt svårt, och de andra sa att det såg riktigt bra ut när jag simmade. Roligt! 9 armtag. Ca 15 meter.


I lördags längdskidor i Hackefors. Jag åkte utan klocka och mobil. Det kändes väldigt bra! Kroppen börjar hitta muskelminnet igen. Det ger hopp inför Idreresan.


Igår drog jag till med ett ostrukturerat pass i gymmet. Knäböj, utfallssteg, bänkpress, axelpress, stångrodd, marklyft, mag/ryggövningar och till sist en clown. Idag har jag träningsvärk.
Jag borde valla och packa väskan. Vi åker till Idrefjäll på torsdag morgon. Det ska bli kul! Jag packar skidor, baddräkt (och näsklämma) och en bok. Jag tror att timmarna ska räcka till allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar