måndag 16 januari 2017

Vad hände med december?

December. En månad som försvann. Lika delar jobbstress och familjestress, och sjukdomar och elände. Jag vet inte var december tog vägen, men nu är december borta. Glömt. Long gone.

Det roliga är att om jag kollar i träningsappen så fick jag ihop 14 träningspass i december. Har ingen aning om hur det gick till. Eller jo, det var väl lite som vanligt. Rutinerna räddade mig. Tisdagsjobb på skidklubben, onsdagsstep på jobbet, fredagsyoga... och så en och annan promenad/joggintur utöver det.

Men på det stora hela tappade jag träningslust, och valde helt sonika att lyssna på mig själv och min kropp. Så kan det gå.

Uppnådde aldrig målet på 25 mil från nån gång i augusti till årsskiftet, men landade på en bit över 20 mil i alla fall och känner glädje över det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar