måndag 28 november 2016

Crawl för nybörjare

Jahopp. Nu är jag anmäld till Crawlkurs för nybörjare, som börjar tisdag morgon den 10 januari. Läskigt! Jag som inte gillar att gå omkring i baddräkt. Nu ska jag plötsligt gå omkring i baddräkt i grupp. Hu. Men det ska bli lite spännande ändå. Jag har ju baddräkt och simglasögon. Jag ska fixa ett klippkort på simhallen tror jag, så jag kan gå och träna lite simning först. Ska försöka hinna med det någon gång nu före jul så att inte allt är helt nytt när vi kommer till januari. Kommer jag ens ihåg hur man gör när man simmar bröstsim? (ja, det gör jag, no worries). 

Nu säger mitt dåliga träningssjälvförtroende att jag kommer att vara sämst på crawl och att alla andra redan kommer att veta hur man gör och därför stå och skratta åt mig när jag misslyckas. 

Dumma dumma hjärna!! Sluta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar